Дистанційне навчання




Наші помічники мишка та клавіатура.Перетворення курсору.



Відеолист Пізнайка про зимові розваги.


 





Вправи на розвиток логіки
 




























Перегляньте презентацію та назвіть свої обов'язки.


29.04.22



27.04.22



Завдання для старшої групи


Завдання для середньої  групи




22.04.22


20.042022

Презентація "Великодня писанка"






15.04.22

Для середньої групи

Для старшої групи









13.04.2022
Для старшої групи


Для середньої групи




Закріплюємо веснянні прекмети під час гри "Долоньки"






https://drive.google.com/file/d/1rzicrsrS8rXh4MSR2PfNwRhpqj__ZU7z/view?usp=sharing

День захисту дітей








Фіксики - Годинник


Як вивчити годинник


Цікаві картинки. Рахуй з задоволенням.















Казка про звуки (середня група).



      Розвивальні ігри для розвитку  зв`язного мовлення дошкільнят.

                          Відповаідай повним реченням , що забув намалювати  художник.




 Продовжувати вправляти дітей робити звуковий аналіз слів(старша група).





Самостійно зробити звуковий аналіз слів:


Назви  професії  та  предмети,  які не потрібні для даної професії.










                              

 Середня група: "Задачі в розфарбовках та картинках".

Кількісний рахунок та порівняння множин.

 

Старша група: Об'єм. Одиниці об'єму. Літр.




Гра "Розбери продукти". Назвати  продукти кожної групи (солодкі, гіркі...) та виділити корисні для дітей. Порахуй скільки корисних продуктів на кожній картці.






Вправи на розвиток логіки


 

        


Згадуємо елементи та композицію 

             в петриківському розписі.

 


                                  Малюємо петриківку












 

Старша група : "Розвяжи задачі"




Онлайн -гра "Шкільний портфель"


  

Пригоди лісових друзів – Робити на совість

Читати казку та відповісти на запитання:

Сухомлинський В.О.

                          Казка про щастя

Йшла стежиною Бабуся, несла великий кошик з яблуками. Спіткнулася Бабуся, впустила кошика з рук. Посипалися яблука по стежині.
Старенька нахилилася, щоб їх позбирати. Побачила це маленька Дівчинка, що гралася неподалік. Підбігла до Бабусі, допомогла. Коли всі яблука були в кошику, Бабуся дала найбільше яблуко Дівчинці і сказала:
— Спасибі тобі, Дівчинко, я бачу, що ти хороша, добра дитина. Дай Бог тобі щастя! — та й пішла собі далі. А Дівчинка задумалася:
— Щастя? А що таке щастя?
Оскільки вона була маленькою і ще багато чого не знала, то вирішила спитати в інших.
Побачила вона Пташку і звернулася до неї:
— Пташечко, що таке щастя?
— Щастя — це повернутися на батьківщину після довгої зими, звити гніздечко, вивести пташеня і вчити їх літати! — защебетала Пташка.
«Ні, мабуть, це не те щастя, про яке мені Бабуся казала»,— подумала Дівчинка.
Вона пішла далі і спинилася перед чудовою Квіткою.
— Квітонько, скажи, що таке щастя? Ти знаєш?
— Звичайно, знаю,— залопотіла пелюстками Квітка.— Щастя — це ласкаве Сонечко і теплий Дощик
Пішла Дівчинка до Дерева:
— Дерево, Дерево, як по-твоєму, що таке щастя?
Могутнє Дерево тихо зашелестіло буйним листям:
— Щастя, Дівчинко, це пережити зимові морози та завірюхи, прокинутись навесні від довгого сну і, знову одягнувши зелене вбрання, слухати дзвінкий щебет птахів на своїх гілках.
Далі зустріла Дівчинка Кішку.
— Киценько, а ти знаєш, що таке щастя?
— Знаю, знаю! Щастя — це гарно поїсти сметанки і грітися на сонечку. Що ж іще потрібно? — промуркотіла Кішка і ліниво потягнулася, вигинаючи спинку.
Пішла Дівчинка до Собаки, що спочивав у холодочку. Почувши запитання Дівчинки, Собака відповів:
— Щастя — це вірно служити хазяїнові, який тебе годує, і бачити, що він тобою задоволений.
— Хто ж говорить правду? — думала Дівчинка. Прийшла вона до Річки.
— Річечко, може, ти знаєш, що таке щастя?
— Знаю, знаю,— задзюркотіла Річка.— Щастя — це щоб вода моя була чистою та прозорою, щоб береги не замулювалися і щоб я могла повноводною добігти до самого моря.
— А по-твоєму, що таке щастя? — звернулася Дівчинка до Бур’янини, що росла у квітнику.
— Щастя — це так розростися, щоб задушити всі квіти, що ростуть поруч, і бути єдиною господинею в цьому квітнику.Дівчинка повернулася додому і запитала у Мами, що таке щастя.
— Для кожної матері щастя — це коли щасливі і здорові її діти,— відповіла Мама.
— Мамочко, чому ж усі відповідають по-різному? — здивувалася Дівчинка.
— А ти сама подумай чому,— сказала Мама. Довго думала Дівчинка, а потім промовила:

— Я зрозуміла. Щастя — у кожного своє. Який ти сам, таке й твоє щастя.   


Як бабуся і Дівчинка зустрілися?
Яке питання задала собі дівчинка?
Для кого "Щастя — це ласкаве Сонечко і теплий Дощик"?
Що зрозуміла дівчинка в кінці оповідання?


Корисні підказки 2. Який друг справжній?


                      Назви  яких ти знаєш героїв казок  які вмілють  дружити.

 Середня група. Виділити  перший склад з якого починається назва  казкового  героя за таблицею. Наприклад: казка "Котик і півник". Знаходимо за таблицею склади "ко"- "пісенька  котика", "пі"- "пісенька півника"...

                              

Старша група. 

-Записати слова. Поділити слова на склади, нагадати дітям -скільки голосних звуків, стільки й складів. 

- Порахувати склади. Кожен склад при поділі супроводжувати оплесками, скільки оплесків, стільки й складів, можна крокувати , на кожний склад робити крок.  

- Зробити звуковий аналіз слів , при потребі, використовуючи пам'ятки наведенні нижче. 






До уваги батьків.



Наша планета Земля. Відео для дітей.

Знайти, з допомогою батьків, на карті Україну, її столицю та наше рідне місто Марганець:



                    Знайомимиось з тваринами нашої країни та читаємо їх назви .
                            Визначаємо перший звук в словах - назвах тварин .  

                                                



Закріплення правил поводження в Інтернеті

"Корисні підказки 2. Увага! Інтернет!"

Розвиваюче відео для дітей.

Закріплюємо кольори веселки та знаходимо їх в природі.



Квітами багата Україна-мати:
Маки червоніють -
Вогники ясніють.
А волошки в житі -
Синьоокі квіти.
Світять чорнобривці -
Тільки подивіться!
Степом пахнуть кашки
Й зірочки-ромашки.
Он дзвенять дзвіночки
В літньому садочку.
Мальви біля хати
Будуть вас вітати.
Диво-цвіт - то сонях,
Сонце у долонях...

Аплікація з кольорового паперу "Квітка"

Середня група


Старша група

Закріплюємо порядковий рахунок:


Розв'яжи  приклади:



Василь СУХОМЛИНСЬКИЙ

ЯК СЕРГІЙКО НАВЧИВСЯ ЖАЛІТИ
Маленький хлопчик Сергійко гуляв біля ставка. Він побачив дівчинку, що сиділа на березі.
Коли Сергійко підійшов до неї, вона сказала:
— Не заважай мені слухати, як хлюпають хвилі. Сергійко здивувався. Він кинув у ставок камінець. Дівчинка запитала:
— Що ти кинув у воду? Сергійко ще більше здивувався.
— Невже ти не бачиш? Я кинув камінець. Дівчинка сказала:
— Я нічого не бачу, бо я сліпа.
Сергійко від подиву широко відкрив очі й довго дивився на дівчинку.
Так, дивуючись, він і додому прийшов. Він не міг уявити: як це воно, коли людина нічого не бачить?
Настала ніч. Сергійко ліг спати. Він заснув з почуттям подиву.
Серед ночі Сергійко прокинувся. Його розбудив шум за вікном. Шумів вітер, в шибки стукав дощ. А в хаті було темно.
Сергійкові стало страшно. Йому пригадалася сліпа дівчинка. Тепер хлопчик уже не дивувався. Його серце стиснув жаль.
Як же вона, бідна, живе в отакій темряві?!
Сергійкові хотілося, щоб скоріше настав день. Він піде до сліпої дівчинки. Не дивуватиметься більше. Він пожаліє її.

Старша група:

Скласти  речення за поданими картками:



Середня група :

Читати  склади  та придумати з ними  3 слова.




Переходьте за посиланням. Ранкова пісенька.




Старша група:


Середня група:






Читання складів




Знаки >,<,= (старша група)



Український алфавіт для детей.




                     “Як твориться книга” - віртуальна екскурсія до друкарні





 



"Знайди сусіда"








"СТОЛІК"





                 


Оленка і кольоровий папір

Вчора до Оленки у гості приходила бабуся.
Вона принесла онучці подарунок. Але мама не дозволила його відкрити - був вечір, пора спати лягати. А сьогодні ж вихідний, у садочок іти не треба!
Тому дівчинка, щойно прокинувшись, кинулась до вітальні, де на столику лежав її подарунок. Коли упаковка була знята, радості не було меж - бабця принесла кольоровий папір і картон.  А Оленка так любила робити аплікації.
От тільки мама не дозволяла їй самій різати ножицями.
Тому іноді матуся робила аплікації з Оленкою. Тоді кольоровий папір перетворювався і в курочок, качечок чи собачок, озеро з рибками, кошик з грибочками чи вазу з яскравими квітами.  Та на цих вихідних мами не було - вона поїхала в село до іншої бабусі. Але й дівчинка не могла її чекати - треба було щось поклеїти з цього кольорового паперу. Маленька тільки почала діставати його з пачки, як від жовтого аркуша відірвався кутик.
       - Схожий на сонечко, - сказала тихенько дівчинка.
Вона дістала свій альбом та клей-олівець і приклеїла "сонечко".
І знову взялась витягувати кольоровий папір.
Аж тут від блакитного почала рватися смужечка.
     - А це буде річка, - мовила маленька художниця і швиденько знайшла річечці місце на своїй картинці. Тепер було вже не страшно і самій трохи паперу порвати, що Оленка і зробила. Так з зелених клаптиків вона "виростила" траву біля річки. Тоді вона понишпорила у своїй тумбі, де знайшла наклейки з метеликами та квітами, якими швидко прикрасила картинку.
Татусь, який саме зайшов до кімнати, щоб покликати донечку снідати, був вражений - картинка вийшла яскравою і, наче, живою.
     - Ти молодець, доню, - похвалив він дівчинку. - І ножиці тобі не потрібні.
Оленка лише посміхнулась. Тепер вона буде робити аплікації і без мами.

Мультфільм для дітей  «Фіксики – Папір» (закріплення бережного ставлення  до паперу та його доцільного використання).



   






Старша група





Середня група




Вправа "потяг "- поскладове читання.













Гра на розвиток уваги  « Світлофор» 
«Червоний колір» – Діти присідають.
«Жовтий колір»—Плескають в долоні.
«Зелений  колір»—Не відриваючи ноги від землі йдуть.




Рахунок за таблицею Зайцева О.О. "Столік"

















Мультфільми на закріплення правил БЖД

Правила поводження в природі
Небезпечні комахи
Правила поводження вдома

Казкові тварини - в творчості Марії Приймаченко народної художниці України













Казка «Загублена писанка»
Трапилась ця пригода у передвеликотній вечір. Маленька Катруся сиділа на лавочці біля хати і розписувала яєчка. Кошичок для посв’ячення уже був готовий. Все Катруся туди поклала: і пасочку, яку спекла їй мама, і ковбаску, хрін, трошки масла, шматочок шиночки, прикрасила все зеленню і квітами. Тільки писаночок не хватало. От тепер сиділа розклавши пензлики та фарби на лавці і виводила дивні узори. Завтра зранку вона з батьками понесе найкращий кошичок у церкву, щоб осв’ятити.
Катруся дуже стараласяя виводячи узори на яєчку і не помітила, що писаночка, яку вона щойно розписала і поставила на лавку, помаленько покотилась по лавці і упала в траву. Потім далі по горбочку. А Катруся розписала усі яєчка і пішла у хату не замітивши що одного немає.
Котилась-котилась і писаночка прикотилась до будки де жив песик Сірий. Та й стук до його стінки. Сірий злякано вискочив. Дивиться перед його будкою лежить щось маленьке, кругле і кольорове.
- Кістку господар кинув чи що? - понюхав. – Ні, м’ясом не пахне. Я такого запаху не знаю, напевно камінчик тільки дуже дивний якийсь і кольоровий. Нащо мені тут камінців перед будкою? Відкочу його до кота Мацика, нехай він морочиться.
Так і зробив. Кіт Мацик мирно спав собі скрутившись клубочком біля хати. Сниться йому мишка, якою він грається, а вона чимдуж він нього утікає. Раптом чує щось муляє його у лапку. Прокинувся Мацик і бачить, що біля лапки якийсь наче яєчко лежить. Та якесь дуже кольорове. Такого кіт Мацик не бачив, коли заходив у курник.
- Що ж з ним робити? Може погратись? Мишки ж все одно немає. Пограюсь я яєчком.
І почав кіт лапками яєчко катати туди-сюди, туди-сюди. Наче з мишкою грається. Але скоро ця гра набридла.
- Ні таки мишка краще. Вона жива і утікає так цікаво, а тут що, лише котиться і все. Піду я мабуть мишку зловлю, а яєчко до курей відесу. Напевно вони його загубили.
Прикотив до курочок.
- Ось, тримайте, кури. Це ви десь загубили.
Розквоктались кури, позбігались усі дивитися, що ж це таке котик приніс. Якесь мальоване, чудне.
- Це твоє Рябенька, - сказав впевнено півник, - ти також така, наче розмальована. – Бери і висиджуй.
- Так – так – так, твоє, твоє, - заквоктали кури.
Ну що ж робити Рябенькій. Сіла на яєчко. Сидить, сидить, а воно холодне. До півночі сиділа. А кури тільки запитують – ну що там, загрілось? Що там, буде з нього курчатко?
Так і просиділи кури над яєчком. І очей не стулили.
А надранок почули дзвін Великодних дзвонів у церкві, що початок великого свята звіщали і людей у церкву на освячення закликали.
- Великдень, великдень – загуло на подвір’ї. Тепер усі здогадалися, що то було за яєчко мальоване. І песик Сірий і кіт Мацик і курочки з півнем.
Зібрались вони біля порога хати з писанкою і коли Катруся з батьками виходила з кошичком щоб іти у церкву – урочисто віддали їй мальоване яєчко.
- Дякую, мої любі. Саме цієї писаночки мені не вистачало. Я шукала її весь ранок. А тепер я освячу у церкві її і поділю між вами. Ви її врятували.
Катруся поставила писанку на самий вершечок у кошичок і понесла у церкву. А після освячення усі мешканці двору скуштували свячену писаночку, яку вони врятували. І були від цього дуже горді та щасливі.

                        Перегляд міні- заняття:   Малюємо петриківку




                                Середня група Вчимося рахувати до 20

                                      онлайн- гра      Де чия матуся

                                Старша група Розв'язуємо приклади

                                                           Розмальовки онлайн

                                                           Розмальовуємо за цифрами

                           Розвиваючий мультфільм "Географія для самих маленьких"

                         Віртуальна екскурсія в зоопарк



Завдання. 

Середня група. Визначити з якої літери починається назви тварин.

Старша група. Читати назви тварин.

Немає коментарів:

Дописати коментар